Sunday 11 March 2012

kenapa aku xingin bercinta

C.I.N.T.A
   Sape2 pom law sebut sal cinta kompem mula nak layan lagu2 jiwang xpom tersengih2 sensorg xpom meroyan tah pape . apa ada pada cinta???...
 susah nk explain sal mendalah ni, nk until my age 24taun xku XPERNAH bercinta . siyesly . kdg2 aku nek heran nak psgn bcnta yg mabok kepayang dilanda angau rindu dan s0-s0 ayat munge2 lomentik law bermsg. syg, bebey, hubby , cyg, mungil, comei , bboy, gegul , n memacam lagi lah . kdg2 sonot gak bce msg2 owg bcnta , ahahaha . kantoi dsitu .
 but mostly reason npe aku xingin bcnta ialah ---> aku belum bersedia utk mcntai sesiapa.
mber2 sume asek tye soklan yg sama , kadg2 aku iyakan ape mereka kata . ye la, terang pjg lebar pom still soklan yg sama akan ditanya semula bila bjumpa tuk kali yg seterusnya . better ANgguk angguk geleng geleng je . SENANG.
 kenapa ? byak sebabnya ... let me list it.. terserah pde memsg utk menilai apa yg aku rasa n fkir ttg cnta . bagi aku, aku xpnh layak utk assume org mcam aku, dn utk assume aku mcam org lain pom dorg xberhak . hehe ... well, lain padg ,lain belalang , lain orang, lain ragam . this is the the reason Y :
1- belum bersedia
ni alasan plg kukuh . belum bersedia utk bcnta ,belum bsedia utk terluka, belum bsedia jpe bakal mertua! . haha
2- belum berusia
ni alasan plg utuh. aku masih muda. byak benda aku nk kejar dln dunia. crik pglman n cbran sbg bekalan masa dpan. bercinta bmkna kita tpksa ikut kata hati org lain juga . and im not that type of lady. aku ske ikut kpla sdri, pe yg aku rse baik utk dr n famili. korg egt lelaki akan faham ke pe korg nk cri even die syg korg n cnta mati?...... brni potong kuku laa, XKAN paham punyer . sbb ati kita, cuma kita je yg rasa . so, npe plu pendam n padam pe yg kita suka semata2 sbb sorg lelaki yg blum tentu jdik suami?.. single is much2 better..
3- im work with majoriti men
nak xnak suke atau tak tpksa trma hakikat . kje ngan laki cuma 3 benda kite btul2 kite fahami
*tahan kena maki
*pandai amik ati
*tahan ngan pgai dorg yg over bz bodi
pe yg aku perasan , laki zmn skg tlampau MANJA . alahai, sguh sadis utk trma kyataan. they can defend himself but in certain cases , they still need women to defend them. wanna proof??.. ANAK EMAK. =>

smbung nx tyme , got to go . nk g kompleks renang ngan tuan zul. setel sal placement tuk latihan asas renang. nx CInta will be update later  . mucho gracias

No comments:

Post a Comment

free to comment but don't over the limit. thxS :)